Vocabulary bài 2. Read the conversation in GETTING STARTED again. Match pictures A-C with their uses as learning tools 1-6 mentioned below.
Gửi bởi: Nguyễn Thị Ngọc Vào 5 tháng 6 2019 lúc 9:36:20
Câu hỏi
(Đọc bài đàm thoại trong phần bắt đầu. Nối hình ảnh A-C với công dụng của chúng như là công cụ học tập 1-6 như đề cập bên dưới.)
Hướng dẫn giải
1. A, B, C: access the Internet, download programmes and information
2. A, C: take notes with a digital pen on a touch screen
3. A, B, C: take photos or record student’s work
4. B: do assignments and projects and study English
5. B: store information, take notes, write essays and do calculations
6. A, B, C: look up information
Tạm dịch:
1. truy cập Internet, tải xuống các chương trình và thông tin
Ảnh: A, B, C
2. ghi chú bằng bút kỹ thuật số trên màn hình cảm ứng
Ảnh: A, C
3. chụp ảnh hoặc ghi lại tác phẩm của học sinh
Ảnh: A, C
4. làm bài tập và dự án và học tiếng Anh
Hình ảnh: B
5. lưu trữ thông tin, ghi chép, viết bài luận và thực hiện tính toán
Hình ảnh: B
6. tra cứu thông tin
Ảnh: A, B, C
Update: 5 tháng 6 2019 lúc 9:37:49
Các câu hỏi cùng bài học
- Vocabulary bài 2. Read the conversation in GETTING STARTED again. Match pictures A-C with their uses as learning tools 1-6 mentioned below.
- Pronunciation bài 1. Listen and repeat. (Lắng nghe và lặp lại.)
- Pronunciation bài 2. Listen again and put a mark (') before the stressed syllable.
- Grammar bài 1. Read the following sentences from GETTING STARTED. Underline ‘which’,‘that’, ‘who’ and "whose'. What are these words used for? Decide if the clauses are defining or nondefining relative clauses.
- Grammar bài 2. Match 1 -6 with a-f to make meaningful sentences.
- Grammar bài 3. Use 'who', 'which', 'that' or 'whose' to complete each of the sentences.