SPEAKING bài 3. Work with a partner. Choose a heritage site and talk about what you can do and see there. Use the information in Unit 8, if necessary.
Gửi bởi: Nguyễn Thị Ngọc Vào 7 tháng 6 2019 lúc 14:22:26
Câu hỏi
(Làm việc với bạn bên cạnh. Chọn một miền đất di sản và nói về những điều em đã thấy và đã làm ở đó, sử dụng thông tin ở bài 8 nếu cần.)
Hướng dẫn giải
Student A: Let’s talk about our heritage tour. Which site do you think we should visit?
Student B: How about going to Trang An Scenic Landscape Complex?
Student A: What can we see there?
Student B: There are many beautiful caves and unique pagodas.
Student A: Well,...
Tạm dịch:
Học sinh A: Hãy nói chuyện về chuyến đi du lịch di sản văn hóa của chúng ta. Bạn nghĩ địa danh nào nên đến thăm?
Học sinh B: Làm thế nào về Khu danh thắng Trắng An?
Học sinh A: Chúng ta có thể nhìn thấy gì ở đó?
Học sinh B: Có rất nhiều hang động đẹp và chùa độc đáo.
Học sinh A: Vâng, ...
Update: 7 tháng 6 2019 lúc 14:22:26
Các câu hỏi cùng bài học
- READING bài 1. Read the text about the risk of sea-level rise.
- READING bài 2. Read the text and answer the questions.
- SPEAKING bài 3. Work with a partner. Choose a heritage site and talk about what you can do and see there. Use the information in Unit 8, if necessary.
- LISTENING bài 4. Listen to the recording about Trang An Scenic Landscape Comlex. Decide whether the following statements are truc (T) or false (F) according to the speaker.
- WRITING bài 5. Read and complete David’s letter, using the words in the box.
- WRITING bài 6. Write a similar letter to the letter in 5.